Sunday, June 14, 2009

Update Blog

Assalamualaikum,

yuhuu...dah lama tak tengok BLOG ni, since habis kursus Blog bulan 3 dulu...aku pun malas sebenarnyer..tp oleh kerana arini ada masa yang banyak, maka aku tergerak hati nak "update" blog yang agak usang ni...

arini hari ahad, aku kat umah family ni, dah lama x balik rumah...rindu betul!!! :) bgn awal pagi, aku terus bukak laptop on tenet, sambil mendownload movies, aku update la blog ni...kalo korang perasan, aku dah tukar layout blog ni, kalo dulu agak boring, aku rasa yg baru kali ni nampak "fresh" sket la...sekurang-kurangye sedap mata memandang...

buat pengetahuan korang yg tengah baca isi blog ni, aku pun tak tahu sangat nk mencorat-coret kat blog ni, bak kata En Roosfa dari UKM minggu lepas semasa kursus penulisan jurnal, Blog ni merupakan salah satu alat untuk menulis, meluah perasaan, kalo zaman dulu-dulu, orang tulis diari. tapi diari tu lebih "personal" , so secret la katakan...kalo blog ni, lebih kepada berkongsi apa-apa saja yg penulis nk tulis la..erm...

arini cuaca panas, kiranya kalo basuh baju, baju cepat keringla...tp panas berpeluh gak la...aku tengah dengar lagu "sorafune" by TOKIO, band dari jepun yang aku suka sangat coz vokalist nye encem n agak popular iaitu Nagase Tomoya..kalo korang pernah tengok cite jepun "My Boss My Hero" korang tau la..klaka kan citer tu...huhu..apa la yang aku merepek ni..okla, dari aku merapu tak tentu pasal ni, baik aku g makan..perut dah berkeroncong ni..aku tak makan tengahari lagi ni..pagi tadi, abah beli mee goreng mamak, makan separuh je...ni dah lapar balik walaupun aku dah minum milo ais...


ok, takat ni je la..nanti kalo ada idea aku sambung tulis lg ek...daa...


No comments:

Post a Comment