Monday, June 15, 2009

Permit Mengajar, Medical Check-up dan Sakit Kepala

Hola...

arini nk bercerita tentang "permit mengajar, medical check-up dan sakit paler"...arini aku kene setelkan 2 bende iaitu permit mengajar, tp sebelum tu kene wat medical check-up...aku sebenarnye baru je balik dr klinik ni, wat med check tadi...

actually, dah wat dah akhir tahun lepas masa mula-mula aku masuk Kolej Risda ni, tp buleh lak permit mengajar tu hilang, so x lulus lagi la permit mengajar..ni dah kene wat balik, oleh kerana permit mengajar tu dah hilang, aku kene la wat med check, isi form, sahkan sijil dan lain-lain lagi sekali...ni nak tanya ni, salah siapakah yang menyebabkan kehilangan permit mengajar aku termasuk kak elly, kak maria n seri...sabar je...

siapa la yang suka wat kije dua kali, semua x suka kan??? mmm...kalo difikirkan balik, x susah pun nak wat sume tu, cuma malas..huhu...bertambah plak dengan sakit pale...aku dah la sakit pale dr mlm tadi...pastu balik awal pagi dr tg.malim ke alor gajah ni...aku sakit paler maybe disebabkan cuaca yang panas, tak makan lagi dan tak cukup tidur..so korang kalo nak wat apa-apa kerja yg rasa-rasa nye membebankan, pastikan cukup tidur, makan ikut waktu..huhu...

ok la, oleh kerana sakit pale...aku nk berhenti menaip ni..nak isi form permit mengajar lak...daaa...

No comments:

Post a Comment